Torsdag den 10/09 2009

Igår kväll när jag kom hem ifrån föräldrarna var jag tok trött och lyckades somna omedelbart i sängen, men när klockan närmar sig tre vaknar jag och kan inte somna om. Lyckas efter många om och men somna om när klockan är fyra.

Klockan halv sex ringer väckarklockan då är det dags för lille mig att gå upp, vilket jag gjorde utan större problem. & strax efter halv sju ger jag mig iväg på cyklen emot jobbet och kommer inte ifrån jobbet förrän efter klockan fem. Två timmars övertid pga. ombyggnationer som skulle var färdiga imorgon då jag har tagit en sem.dag.

Imorgon bär det av emot Skåne, då jag och Fredrik kommer bo i vackra Helsingborg. Det återstår dock vad planerna blir under dagarna och kvällarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0