Måndag den 7/9 2009

Hinner inte med att publicera varje dag pga. jobb och annat som kräver mycket tid och energi.
Men kort och gått jag mår bra, och hjärtat mitt är världens underbaraste som ställer upp i vått&torrt.
LOVE HIM!

Efter tredje helgen på rad är jag nu helt färdig - krossad.
Jobbar mån-tis och sedan ledig på onsdag då jag ska ta mig en lång och underbar sovmorgon.
(tills hjärtat ringer och frågar om jag är vaken)
Till helgen är jag ledig och lämnar Örebro för ett besök i Skåneland. 


Igår var syster och hennes gubbe här på film&myskväll. Och ikväll kommer farmor och farfar på besök.
& imorgon fyller syster år, dock firar hon födelsedagen i utlandet men kommer hem på onsdag eftermiddag/kväll.

Snart dags för mig att ge mig iväg på cykeln för att trampa emot jobbet.


"om jag fick önska mig vad som helst skulle jag önska mig just det.
Det
som andra kanske redan har eller väntar på. "


Kommentarer
Postat av: victoria

hoppas allt ar bra hemma. med oss ar det bra varmt och skont. ıdag ar det mın sısta dag som 15 arıng. puss love

2009-09-07 @ 16:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0