Torsdag den 27/8 2009

Har haft fullt upp med vardagen och har därför undvikt att blogga på ett par dagar. Nu ska jag bättra mig och försöka att publicera ett intressant inlägg åtminstone varje dag. 

Igår jobbade jag klart min sista dag som kassör och kommer i fortsättningen att jobba som pas. Avdelningen som jag kommer ha som "mitt" ansvarsområde blir photo och tele.

Idag har dagen spenderats med mamma och syster. Vi tog en tur till Odensbacken för att shoppa på Jackobssons Möbler. För min del blev det två burkar med texten Coffee och Tea. (BILD KOMMER)
Syster färgade även håret på mig vilket resulterade i att jag blev mörkare än vanligt. 
& för en stund sedan kom jag och hjärtat hem ifrån att ha varit på marieberg med Hanna och Mathias.

Hoppas att man får sova hela natten ostört inatt, inatt ringde två personer klockan fyra för att prata om saker och ting som var påhittade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0